Zakupy można realizować bez logowania i rejestracji. Zamówienia także przez telefon: 502-235-477

Producenci
Twoje zamówienie dostarczy Ci

Paczkomaty Kurier InPost

Poczta Polska Pocztex

Reklamacje

Rozpatrywania reklamacji.

   1. Reklamacje dotyczące wad Towaru Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres: Ostrowska 3/304 71-757 Szczecin lub drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@torebkosam.pl. Tutaj możesz pobrać formularz reklamacyjny

   2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.
   3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
   4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
   5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.

Gwarancja na wady produkcyjne, udzielana jest na 24. miesiące.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl